Lietadlá

Blaník L 13  (OM - 1839,OM - 8823,OM - 0300,OM - 9845, OM - 3815,)
tn 18112009145543 L-13 Blaník je dvojmiestny, samonosný hornoplošník. Kovová kostra krídla, pevných chvostových plôch a trupu je potiahnutá duralom, kovová kostra krídielok a pohyblivých chvostových plôch plátnom. Pristávacie zariadenie tvorí zaťahovacie koleso.
L-13 Blaník je určený pre základný a športový letecký výcvik, pre nácvik a vykonávanie akrobacie..
technické dáta ..


L-23 Super Blaník  (OM - 0209)
tn 23012011210232 Super Blaník L-23 je novou, vylepšenou verziou populárneho vetroňa L-13. Je to celokovový, dvojmiestny, samonosný jednoplošník s chvostovými kormidlami v tvare „T“.
Vetroň je určený pre všetky druhy leteckého výcviku, od základného cez pokračovací až po výkonnostné lietanie, vrátane akrobacie a prístrojového lietania.
technické dáta ..


VSO 10  (OM - 9613, OM - 3507)
tn 17012011060157 VSO-10 Gradient je jednomiestny samonosný hornoplošník. Drevená kostra krídla je potiahnutá prekližkovým sendvicom s balzovou výplnou. Kovová kostra pevných chvostových plôch je potiahnutá duralom, kostra pohyblivých chvostových plôch plátnom. Trup je zhotovený zo špeciálnej hliníkovej zliatiny, oceli a laminátu. Pristávacie zariadenie tvorí zatahovacie koleso v spodnej casti trupu a pevné kolo v zadnej casti.
technické dáta ..


L-13 SE VIVAT  (OM - 7101)
tn 09012011165149 L-13 SE Vivat je motorizovaný vetron. Konštrukcia lietadla vychádza z vetrona typu Blaník L-13. Kovová kostra krídla, pevných chvostových plôch a trupu je potiahnutá duralom, kovová kostra krídielok a pohyblivých chvostových plôch plátnom. Je dvojmiestny a sedadlá sú umiestnené vedla seba. Podvozok pozostáva z hlavného zatahovacieho podvozku, z ostruhového kolieska a z dvoch malých zaklápacích koliesok na koncoch krídel. Motor je typu Walter Mikron s celkovým objemom válcov 2,44 l. Vrtula V 218 je pevná drevená.Tento typ lietadla sa u nás používa na turistické lietanie a na výcvik nových pilotov.
L-13 SE VIVAT je spôsobilý k letom VFR.

technické dáta ..


Zlín Z 226  (OM - MPS)
tn 09012011162128

Z 226 je dvojmiestny, dolnokrídly, jednomotorový, samonosný jednoplošník so šestvalcovým radovým inertným motorom M 137 A s automaticky hydraulicky stavitelnou vrtulou V 503 A.

Je vybavený vlecným zariadením pre vlekanie vetronov.

Z-226 je urcený pre pokracovací letecký výcvik, aeroturistiku.

Z 226 MS je spôsobilý iba k letom VFR.

technické dáta ..


Zlín 142  (OM-SGZ, OM-SGX, OM-SGO, OM-SFJ)
tn 09012011163314 Z 142 je dvojmiestny, dolnokrídly, jednomotorový, samonosný jednoplošník so šestvalcovým radovým inertným motorom M337 AK s hydraulicky stavitelnou vrtulou V 500 A.
Je vybavený vlecným zariadením pre vlekanie vetronov.
Z 142 je urcený pre základný a pokracovací letecký výcvik, aeroturistiku pre nácvik a vykonávanie akrobacie, výcvik pre nocné a prístrojové lietanie a vykonávanie aerovlekov.
Z 142 je spôsobilý iba k letom VFR.
technické dáta ..


Morava L200 D  (OM - FOF, OM-FOE, OM-KML, OM-OFS)
tn 09012011163634 L 200 D MORAVA je pätmiestny, dolnokrídly, dvojmotorový, samonosný jednoplošník so šest- valcovými radovými inertnými motoromi M 337 s hydraulicky stavitelnými vrtulami V 506.
L 200 D je urcený pre navigacné a obchodné lety, je vhodný na výcvik pre nocné a prístrojové lietanie.
L-200 D je spôsobilý k letom VFR a IFR.
technické dáta ..


Antonov AN 2  (OM - EIA)
tn 17012011053249 AN-2 je najslávnejším lietadlom ruského konštruktéra Olega Konstantovica Antonova. Výroba lietadiel sa zacala v roku 1949. AN-2 je dvojplošník zmiešanej konštrukcie urcený pre prepravu nákladu a osôb. Najcastejšie používaný ako vysadkové lietadlo. Má vzduchom chladený 9 válcový hviezdicový motor AŠ-62 IR a stavitelnú vrtulu B 509A-D7 o priemere 3,6 m.
AN 2 je spôsobilý iba k letom VFR.
technické dáta ..


Cessna FR 172 K Skyhawk II  (OM - VLK)
tn 09012011162915 C 172 K je štvormiestny celokovový hornoplošník duralovej konštrukcie, osadený šestvalcovým motorom Continental IO-360-KB o výkone 190 konských síl a hydraulicky stavitelnou vrtulou typu McCauley.
Je vybavený vlecným zariadením pre vlekanie vetronov. Obsah nádrží je 190 litrov paliva, ktorého zásoba umožnuje dolet až 1000 kilometrov pri cestovnej rýchlosti 195 km/h. Jeho dostup je až do výšky 4800 metrov.
C 172 K je spôsobilý k letom VFR a IFR.
technické dáta ..


lietame
Predpoved pocasia :: www.meteo.sk
znak Kamenica mini